Is AH XL alleen een grotere AH of zijn er nog andere verschillen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
19.4K

Het beste antwoord

beduidend groter en een heel ruim assortiment.
meer vloeroppervlak, scheelt enorm.

Toegevoegd na 2 minuten:
AH Large

Albert Heijn Large is bedoeld voor winkels van 2000-2800 vierkante meter verhuurbare vloeroppervlakte, voornamelijk de winkels die net te klein om het Albert Heijn XL-format te dragen. De naam Albert Heijn Large wordt alleen intern gebruikt, voor de consument is het gewoon een hele grote Albert Heijn-supermarkt.
AH XL

Een AH XL-winkel is een extra grote supermarkt waar naast een groot assortiment aan food-producten ook veel non-foodproducten verkrijgbaar zijn. Het assortiment loopt op tot zo'n 35.000 artikelen. Er is in 2002 en 2003 gestart met enkele pilotwinkels, en zijn momenteel 28 vestigingen van AH XL in Nederland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ze zijn groter en hebben daardoor ook een uitgebreider assortimen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
XL betekent Extra Large betekent Extra Lang/Groot