accordeon bladmuziek van Corrie Konings, wie kan mij helpen???

Voor een 40-jarige bruiloft in februari a.s. ben ik op zoek naar de accordeon bladmuziek van Corrie Konings, maar dan met name het speciale nummer "ik krijg een heel apart gevoel van binnen". Wie kan mij helpen?
Bij voorbaat hartelijk dank.
Graag mailen naar: dimphy53@hotmail.com

Toegevoegd na 6 dagen:
Iemand heeft wel iets gestuurd, maar dat was niet specifiek voor accordeon, terwijl ik daar duidelijk om vroeg. Het waren wel noten, maar niet om er accordeon mee te spelen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Antwoorden (1)

Hier wordt een accordeonuitgave van het liedje vermeld:
http://www.accordeonbladmuziek-antiquariaat.nl/index.php?center=bladmuziek-tab
Maar het wordt niet duidelijk of je het daar ook kunt bestellen. Misschien kan je het beste telefonisch contact met ze opnemen: 0599 617384, of e-mailen: zie formulier op http://www.accordeonbladmuziek-antiquariaat.nl/index.php?center=formulier-inc
Het staat anders in elk geval in de verzamelbundel "Made in Holland, deel 2", maar dat is voor keyboard en gitaar en niet speciaal gezet voor accordeon.
Amadea