hoeveel jaar is marco borsato.

Hoeveel jaar bestaat Marko Bosato, eigelijk?

Toegevoegd na 13 minuten:
ik bedoel ik wou graag weten hoeveel jaar marco borsato is maar ik moest me eerst helemaal registreren.
maar het is weer goed.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Marco Roberto Borsato, geboren in Alkmaar, 21 december 1966. Zolang bestaat ie al......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marco Roberto Borsato (Alkmaar, 21 december 1966) is een Nederlandse zanger en acteur. Borsato zong aanvankelijk in het Italiaans, maar brak pas echt door toen hij in 1994 overschakelde naar het Nederlands. Hij is getrouwd met Leontine Ruiters en heeft 3 kinderen.

Toegevoegd na 1 minuut:
hij is dus 44 jaar oud en beroemd in nederland vanaf zn 28ste ongeveer dus reken maar uit: 16 jaar BNer
Bronnen: