hoe kan hans klok zomaar een stuk of tien kaarten in de lucht tevoorschijn halen?

Hans klok pakt in nog geen tien sec. een stuk of tien kaarten uit de lucht. het gaat zo snel dat je het niet eens ziet dat hij de kaarten pakt, je ziet het tussen zijn vingers verschijnen en het dwarrelt alweer naar beneden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Antwoorden (3)

Tja alleen echte googelaars weten dat, maar de enige plek waar ze vandaan kúnnen komen is zn pols, hij heeft niet voor niets altijd lange mouwen aan natuurlijk ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heet vingervlugheid en veel oefening. Hij doet het zo snel dat jij het niet kunt waarnemen, ik heb zelf eens een tafelgoochelaar gehad, maar hij mocht niet gefilmd worden, met als reden: de trucs had hij gekocht, als je de film langzaam afspeelt kun je zien hoe het gebeurd en zou je dus de truc weer kunnen verkopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toevallig zat hij vorige week in dat tv programma 24-uur met. daar liet hij het zien. Zit met 1 vinger aan de buitenkant van zn hand.