Ik ben eigenlijk op zoek naar een vraag die hier een tijdje geleden gesteld is, maar ik kan hem niet meer vinden. Wie weet het nog?

De vraag ging toen over een muziekprogramma waarmee iemand een liedje (of liedjes) gemaakt had en deze stonden op youtube. Kan iemand die vraag vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik kan drie antwoorden vinden die er wel mee te maken hebben, misschien kun je kijken of die van jou erbij zit
het gaat om vraag:
121189
112497
110588

Toegevoegd na 47 minuten:
als een tijdje geleden niet langer dan een maand geleden is geweest heb ik ook een herinnering dat ik hem zag maar die vond ik niet, mogelijk is hij verwijdert??

Toegevoegd na 55 minuten:
ik heb er nog één kan deze het zijn?
110535 Hoe kan ik een liedje op youtube krijgen?
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmmm, misschien heel dom, maar hoe kan ik met die nummers de vragen zien?
En volgens mij is het wel langer dan een maand geleden.
amigo
13 jaar geleden
helemaal niet dom, ik had het er niet bijgezegd omdat ik het zelf ook niet wist en ik hoopte dat JIJ het wel wist, maar geen zorgen ik heb het opgezocht (ik had er ooit een vraag over gesteld). Helemaal bovenin op je scherm in de balk waar het internetadres staat (http:\www enz) staat als je een vraag aanklikt, een heleboel tekst maar helemaal achteraan een getal van 6 cijfers, dat is het vraagnummer, als je daarin klikt en dat laatste getal verandert in het nummer dat jij zoekt en je drukt op enter zou je naar die vraag moeten gaan. Als je nog tips wilt hoe ik deze heb gevonden laat maar weten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tips zijn altijd welkom.
Het was trouwens het tweede nummer, jammer genoeg waren de antwoorden op die vraag niet heel bevredigend.