Wat is het antwoord op de ongestelde vraag?

Elke vraag genereert hier een stroom aan antwoorden maar welk antwoord heeft u klaar voor de vraag die niet gesteld wordt?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
3.3K

Het beste antwoord

op een vraag die niet gesteld wordt geef ik je een antwoord dat ik niet geef.
Ik hoop dat je vraag die je niet stelt op deze manier niet beantwoord is?

groetjes
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (33)

het non-duale
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik wilde dit vak leeg laten, maar toen kreeg ik een foutmelding... dus daarom tik ik maar even wat ik wilde doen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Daar heb ik al antwoord op gegeven voordat je deze vraag stelde.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vraag het dan! Maar als je filisofies probeert te zijn: fail.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Stuur je vraag naar Willem Wever!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een antwoord dat tenminste sterk absorbeert, en het liefst ook vleugels heeft tegen het schuiven in de onderbroek.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik quote: (op een vraag die niet gesteld wordt geef ik je een antwoord dat ik niet geef.
Ik hoop dat je vraag die je niet stelt op deze manier niet beantwoord is?

groetjes) Perfect omschreven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef me een voorbeeld van een ongestelde vraag en ik geef je het antwoord.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de ongestelde vraag is een vorm van immobilisme, van verzadigheid, van saturatie, van het niet meer kunnen, niet meer durven , van defaitisme en overgave. the end is coming. lees bv. terug herman gorter het gedicht Mei en je zult iets meer begrijpen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
je komt zo in een oneindige lus terecht.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Thats the question!

Was dagelijks op 1 is dat nog steeds?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ben je ongesteld?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
onko=allesss
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
"Als je de vraag niet durft de stellen dan zal het wel weer een domme vraag zijn"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
...een niet uitgesproken antwoord?!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat ik ook niks kan doen dat vraag ongesteld is en dat ze maar lekker een doos bonbons moet kopen en een tranetrekkenende HUGh Grant film en vroeg naar bed moet gaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is algemeen bekent dat ongestelde vragen onderhevig zijn aan stemming wisselingen en daarom blijft de vuistregel dat je moet blijven wachten tot ze gesteld is. Want van proactieve "bijdehante" antwoorden slaat de gemoedsrust van de ongestelde vraag gegarandeerd om en wordt de ongestelde vraag een anders gestelde vraag en is je antwoord per definitie fout.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het antwoord is natuurlijk 630 verschillende mensen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Net als de filosofische vraag "maakt een vallende boom geluid als er geen waarnemers van zijn?" kun je je hier af vragen of de ongestelde vraag wel een vraag is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een vraag wordt niet gesteld omdat de potentiële vragensteller:
1. Geen zinvolle reactie op zijn vraag verwacht
2. Bang is voor de reactie op het vraagstellen alleen al.
3. Bang is voor het antwoord.
4. Vermoed dat iemand het antwoord toch niet weet.

Voorbeelden:
1. Wat doe ik over 10 jaar?
2. Waarom hebben we een koningshuis?
3. Ben je verliefd op me?
4. Hoe wordt ik gelukkiger?

:)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Maandverband of tampons geven
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wat is de vraag van het ongegeven antwoord?

ik denk dat we ongeveer dezelfde uitkomst krijgen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gadverrdamme
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Here I am.

What are your other two wishes?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
"Waarom vraag je het niet?"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waar blijft de vraagteken nou?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ter verduidelijking:

Hoe laat is het. (ongestelde vraag)
Hoe laat is het? (gestelde vraag)

Dus het antwoord op de ongesteld vraag is:

Waar blijft het vraagteken?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik bijt niet. dus schiet een beetje op.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
er heeft een fatale fout plaatsgevonden, wilt u toch afsluiten ?