is er een alternatief voor het zout strooien buiten zand en pekelwater om??

het zout is al weer bijna op, is er een ander goedkoop mineraal met dezelfde werking??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Suiker schijnt ook te werken maar is natuurlijk wel duurder...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

kattengrit zou kunnen maar dat is vrij duur en het komt in het riool terecht en het breekt zich niet af.
Het maakt de weg wel goed ruw.

Toegevoegd na 16 minuten:
heel fijn steengruis zou ook kunnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, het enige alternatief is NIET strooien en bij grote hoeveelheden sneeuw lijkt mij dat nog steeds het beste. Maar ja... wie ben ik.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schors schilfers of hele fijne grint...