In België is er nagellak tegen kalknagels te koop wie weet de naam dar van in holland is het niet te koop

Toegevoegd na 7 minuten:
het is niet in holland op de markt alleen in belgie te koop

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom dure nagellak kopen, ga elke dag 5 min. met de nagel in de witte azijn en het probleem lost zich op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik pedicure?????????????, nee hoor niets voor mij dat gepulk aan voeten.
Sterker nog mijn man knipt mijn teennagels, voor mijn gemakkie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Giweda hoe moet ik met mijn teennagels in de witte azijn gaan zitten? Is het dan de bedoeling dat ik de hele fles azijn in een teiltje giet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Zondag, Een kopje azijn in een teiltje water is genoeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je Giweda. Ik ga het proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Zondag, succes ermee een kalknagel is een vorm van schimmels en schimmels houden niet van zuren, daarom werkt het.
Het kan een beetje bijten maar het gaat er wel mee weg.

Het beste antwoord

Bedoel je daktarin nagellak op basis van miconazol???
Is te koop hier in Nederland bij drogist en apotheek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Er zijn heel veel merken tegen kalknagels o.a.:

Nailner
Scholl
Gehwol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In mijn gezin is Nailner gebruikt door een paar gezinsleden. Je brengt het op met een soort viltstiftachtig ding. Wel even volhouden maar het werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Nl is dat spul ook te koop, maar nauwelijks werkzaam. In pil vorm werkt het veel beter. Alleen verkrijgbaar via de huisarts. Dus ga even bij hem/haar langs.