hoe is - I <3 NY - ontaan?

ik weet dat dat betekend I <3 New York, maar hoe zou je dat kunnen omschrijven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Milton Glaser heeft het beeldmerk in 1975 ontworpen, in onderstaande link vind je heel veel informatie en ook een filmpje waarin hij uitlegt hoe het allemaal zo gekomen is.

Inmiddels is het een wereldberoemd beeldmerk, dat staat voor trots op je eigen woonplaats.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het hartje is symbool voor liefde & houden van. Dus 'love'. Je zegt dus:"Ik houd van New York. Daar komt het vandaan.

In internet taal kan je het hartje op zn zijkant lezen door een < en een 3 naast elkaar te zetten.