Stel, je wilt prostituee worden. Hoe pak je dat aan?

Vooral als je niet in de buurt van Amsterdam woont...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
6.2K

Antwoorden (10)

Adverteer op een (sex)site zou ik denken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er staan in elke regionale krant wel advertenties met ‘meisje gezocht’ voor sexclubs. Reageren, das alles..
Of je kunt natuurlijk de lokale afwerkplaats opzoeken, en daar gaan staan. Of je loopt naar binnen bij een pandje in de hoerenbuurt en vraagt of je een kamertje mag huren..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Google om een bordeel in je buurt te vinden.

Meld je daar met de mededeling dat je prostituee wilt worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik jou was zou ik beginnen om rond te kijken op http://www.rodedraad.nl/. Dit is de site van belangenvereniging De Rode Draad. Deze belangenvereniging is speciaal voor prostituees en daar is erg veel informatie te halen over hoe je nou moet beginnen met dit beroep.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon naar het CWI gaan, mmdat prostitutie in Nederland legaal is, is het CWI verplicht om de vacature te registreren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou eerst heel veel gaan oefenen.
Als je het nog nog niet goed kan, kun je er nog geen geld voor vragen, maar oefening baart kunst.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op jou oefenen zeker?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oefening baart kunst, en zo nu en dan kinderen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmmm, klinkt goed. Heb het nog nooit geprobeerd met iemand met toga, baret en blauwe streep-stropdas. Voor alles een eerste keer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahahahahahahahahahahaha
Gewoon de straat op en je lichaam verhandelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vraagsteller vraagt hoe je het aanpakt om prostituee te worden, niet hoe je het aanpakt om gearresteerd te worden. 'Gewoon de straat op en je lichaam verhandelen' is in Nederland, anders dan prostitutie an sich, nog steeds verboden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het zo aanpakken en het risico nemen dat je af en toe wordt aangehouden. Een proces verbaal zegt niet veel en een uur later sta je weer op straat.
Wist trouwens niet dat het verboden was om mezelf te verkopen op straat. Bedankt voor de tip.
heb je hier wat aan?

http://www.spunk.nl/index.php?nav=51&intArticleId2=1168448181622
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de achterhoek doen ze "het" toch ook?

Ze denken in Amsterdam wel dat ze sex hebben uitgevonden maar het is toch echt iets van het platteland hoor.

Een boer ziet de hele dag sex, tussen dieren wel, maar toch. Daar groeien ze mee op, en tussen de hooibergen. Wie kan dat in de stad zeggen?

Dus hang een scheuradvertentie op het prikbord van de plaatselijke Spar en zien wat er gebeurd.

Grappige vraag trouwens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou adverteren in het lokale dorpskrantje met iets van "dames, laat u discreet verwennen, hotelkamer wordt geregeld, bel snel 06-......." of zoiets

En dan maar eindeloos wachten op een belletje.....misschien had ik niet mijn foto moeten bijplaatsen....