kan ik een achterveer spuiten?

kan je een achterveer van je scooter spuiten?
of laat dit weer los als die in en uit zakt? ( het gaat om de buiten spiraal )

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.5K

Antwoorden (3)

dit is te doen maar dan niet met normaale verf. je zou hiervoor een verf moeten hebben op sileconen/latex basis. dat blijft flexibel. en zou niet moeten scheuren.
maar voor je het koopt vraag het even na aan de verkoper en lees de verpakking:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor een duurzaam resultaat kan je 'm laten poedercoaten. Poedercoaten kan met alle kleuren van de regenboog. De spiraalveer wordt eerst grondig gestraald zodat een perfecte hechting ontstaat. Het resultaat is een rondom flexibele coating die er niet ná een paar weken weer afbladdert.....

(bedrijven die dit doen vind je op Internet)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo Baasm,

De achterveer van je scooter kan je spuiten.
Eerst goed ontvetten, dan goed opruwen met schuurpapier of een grove schuurmat, en weer ontvetten.
Nu kun je gaan spuiten ( evt een etch-primer voorspuiten)
Het blijft gegarandeerd vastzitten.

Succes ermee,
Leonard