wat moet ik doen als me blackberry gestolen is

mijn bb is gestolen en ik heb hem meteen geblockt me abbo moet ik dan blijven betalen of mag ik ook een nieuw toestel uitzoeken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

aangifte gaan doen is het eerste wat je moet doen...
als jij je b.b. verzekerd hebt bij je abbo mag je een nieuwe uitzoeken, maar alleen bij verzekering..anders niet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zult aangifte moeten doen van diefstal en met het aangifte formulier kun je naar je een winkel van je provider gaan en misschien krijg je een nieuwe.Je kunt de schade ook verhalen op je verzekering.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als eerst zou ik inderdaad aangifte gaan doen, misschien vinden ze hem wel terug, die kans is klein, maar het zou kunnen.

Ik denk dat het een beetje van je provider/verzekering afhangt, want stel, je blackberry is kapot, je wil een nieuwe en je denkt; 'hee.. laat ik deze eens kwijtmaken en aangifte doen''.

Ik denk dat ze een soort van bewijs willen hebben, maar hier heb ik geen ervaring mee.

Als je een beetje aardige provider hebt zullen ze wel denken dat je het niet voor niks hebt geblockt en je misschien een nieuwe geven, ik denk alleen dat de verzekering dat eerder doet. Alleen als je een verzekering had afgesloten met die mobiel dan hé.

Ik denk dat het alleen een beetje 'gissen' wordt, probeer het zou ik zeggen, en je komt erachter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
allereerst zou ik heel hard gaan stampen en vloeken maar alle gekheid op een stokje, ik had vernomen dat er tegenwoordig in telefoontjes ook een soort gps zit waardoor hij op te sporen is, ik weet niet of je dat aan moet vragen ofzo?? misschien handig om dat uit te zoeken voor de volgende keer. bij sommige abbonnementen ben je ook tegen diefstal verzekerd, krijg je gewoon een nieuwe