Op onderstaand adres. Ze hebben verschillende maten:
cgi.ebay.nl/100-Small-1-5-x2...Ziplock...-/110572887035 - I

Toegevoegd na 2 minuten:
kennelijk heb ik iets verkeerd gedaan met kopiëren van het adres, maar het moet te vinden zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AH
Albert Heijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ze in ieder geval in Action kopen. Ze hebben daar 2 verschillende maten en zijn erg goedkoop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb ze laatst gekocht bij een goed kantoorvakhandel.
ca. 50 zakjes voor 1,70 (kleinste maat)
Via google kun je zoeken op minigrip zakjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon bij AH, wel zo makkelijk, ze zijn niet duur ofzo, verschillende soorten maten, ah is wel in elke streek te vinden, gewoon ff vragen daar, ik weet niet precies hoe die zakjes heten. Gewoon even vragen waar het staat, afrekenen en je hebt beet. Ik denk dat ze die bij Super de Boer ook wel hebben, zulk soort zakjes. Dat weet ik alleen niet zeker.