Nee?!..jammer ja... :-P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:-) ik zie t voor me "schat laat jij onze leeuw ff buiten"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja of je moet een wel groot kattenluik maken haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
halve deuren nemen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kan ook ja haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha...wat voor'n kattebak zul je wel niet nodig zijn? "t is wel origineel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat is een goeie jenesy ik denk dat je richting speciekuip zult moeten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een oude badkuip eerder...er komt gewoon een kilo of 8 but uit zo'n beest...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of in de tuin van de buren...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Zullen we op vakantie gaan?" "Nee, dat gaat niet met onze leeuw." "Dan nemen we die toch gewoon mee in de auto!"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of op de auto... (ik denk nu aan een reklame van een paar jaar terug, dat gezin kwam terug van vakantie/dagje uit met een leeuw op het dak van de auto)
Als je het dier van jongs af aan zou opvoeden, en er heel nauw contact mee zou hebben, bestaat er een kans dat de leeuw je ook op volwassen leeftijd niet zou doden.
Maar er bestaat altijd een enorm risico; al zou de leeuw nog zo aan je gewend en gehecht zijn, het dier zou maar even een slechte dag hebben...
Daarnaast is het natuurlijk ook helemaal niet goed voor en leeuw om in een gedomesticeerde omgeving te leven.
Zo'n prachtbeest hoort vrij rond te lopen in zijn thuisgebied.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plus
ja dat kan... je bent niet de enige, vroeger hield men al deze roofdieren in huis...
kijk t volgende filmpje...

http://www.youtube.com/watch?v=GS__hIZv4vk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, dat kan. Het schijnt er wel aan te liggen welk sterrenbeeld je zelf hebt.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het afraden.
Waarom?
Nou stel;
De leeuw is volwassen en wil met je spelen.
Lekker met z'n klauwen in jou warme vlees, blijft er weinig van je over en wat denkt die leeuw?
- he ik speelde alleen maar.
Nu is me baasje dood.