Ik woon in Spanje. Kan ik hier ook een abonnement nemen. Gelden dan de speciale aanbiedingen ook hier.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Er vanuit gaande dat je een abonnement op tijdschriften bedoeld: Ja, dat kan. Speciale aanbiedingen zullen dan waarschijnlijk niet gelden, wel extra kosten voor het verzenden.
Als je nog familie in Nederland hebt wonen, zou ik het abonnement via hen afsluiten en met hen regelen dat ze bijvoorbeeld 1x per maand een stapeltje doorsturen naar je adres in Spanje. Dat zal de goedkoopste optie zijn en dan kun je tevens gebruik maken van de speciale aanbiedingen.

Toegevoegd op 02-06-2009 13:43:53
Maar om het zeker te weten zou je het beste gewoon contact op kunnen nemen met het bedrijf/blad whatever, waar je een abonnement op wilt hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vraagsteller heeft de vraag gesteld via de website van tijdschrift Zin, ik denk dat ze per ongeluk de link naar GV heeft gebruikt in plaats van een mail aan het tijdschrift zelf te sturen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via Zin opgestuurd.

Neem even telefonisch contact op met Zin misschien dat ze je daar beter kunnen helpen met je vragen.