biologie proefwerk

over een paar weken heb ik een erg moeilijk biologie proefwerk die erg zwaar meetelt voor mijn eindexamen. heeft iemand advies hoe ik snel op een leuk manier veel van biologie kan leren. met de nadruk op LEUK!!!!!!!!1

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Onze dochter vond biologie erg leuk en tijdens het eten besprak ze met ons wat ze had 'geleerd'. (Het was meer lezen dan leren)

Zo kon ze het goed onthouden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk staat er in dat boek ook een samenvatting per hoofdstuk. Zorg dat je elke samenvatting goed begrijpt en er vragen over kunt beantwoorden. Dat was voor mij de gemakkelijkste manier, omdat er in de hoofdstukken zelf ook vaak veel overbodige teksten staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op http://wp.digischool.nl/biologie/

Op welk niveau moet je trouwens eindexamen doen?