Wat is een leuk cadeautje voor een jongetje van 10?

Hij is erg sportief, athletiek, judo, voetbal maar ook computerspelletjes. Mag rond de €20 / €30 zijn. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (7)

een goede leren voetbal met pomp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een voetbal, computerspel zoals bijv. fifa of anders op de site van bartsmit ff rondkijken. kun je ook selecteren op leeftijd en categorie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef hem een sport computerspel of 2 kleine doeltjes voor in de tuin met een leuke bekende bal , of geef hem een boksbal om zich te trainen voor de lol of anders een zweetband
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een shirt van zijn favoriete voetbalclub
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een bestuurbare auto of lego/ playmobil is voor vele van die leeftijd een geweldig cadeau, maar je moet natuurlijk zelf uit eigen intuïtie bedenken of het ook hem past

veel succes!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kaartje voor een voetbalwedstrijd van bijv. Nederlands elftal of zijn favoriete club.
Mijn zoon vond dat een geweldig cadeau!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb voor de verjaardag van mijn broer een voetbalencyclopedie gekocht. Hij was er superblij mee. Het kostte ongeveer €25. Dus het gaat nog. Je kunt het bij de standaard kopen of in een boekhandel. Alvast een prettige zoektocht naar het cadeautje. :)