Wat moet je doen als je een lievenheerstbeestje midden in de winter vindt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (7)

Gewoon in de tuin laten zitten is het beste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plat op de grond gaan liggen en op hulp wachten!
Als er geen hulp komt... Sterkte!!

Of anders er vanuit gaan dat het lieverheersbeestje zelf wel een plek zal vinden om te gaan overwinteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
;-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha humor!!
niets... die zoekt zelf wel weer een beschutte plek op...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat grappig: ik had er eentje in huis vorige week. Rare tijd daarvoor, dacht ik nog. Heb hem laten emigreren naar een bladhoudende plant buiten en hem lekker beschut onder een stevig blad neergezet. Dan vindt hij zijn weg wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb er inderdaad vorige week ook nog een gezien.
Lekker laten zitten waar-ie zit. De beestjes zoeken warme plekjes in huis op, vond er vorige week ook een paar toen ik m'n gordijnen ging wassen en nee, ik heb ze niet meegewassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan hem ook in een vogelvoederhuisje zetten. Onze vrolijke wintervogeltjes zullen je dankbaar zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een wens doen! Dat mag je trouwens ook,als je er geen vindt.