Weet iemand waar je houten schoenleesten kan bestellen?

Ik ben op zoek naar een bedrijf dat houten schoenleesten op maat (of lengte en balmaat) kan leveren aan particulieren. Dus geen antieke leesten die iemand nog ergens in de kast heeft liggen maar dat ik zelf specificaties kan opgeven. Ik heb deze nodig voor een cursus schoenontwerpen die ik ga volgen, dan kan ik de ontwerpen ook maken en dragen. Bij voorkeur een leest die in tweeën deelbaar is, dit maakt het makkelijker de leest uit de voltooide schoen te trekken.

Toegevoegd na 1 dag:
Uiteraard kan ik het via mijn cursus ook bestellen, alleen die willen er natuurlijk een slaatje uit slaan en maken de leesten meer dan 100 euro en zo duur kunnen ze echt niet zijn, Vandaar dat ik op zoek ben naar een plaats waar ik gewoon vanuit mij zelf kan bestellen wanneer ik het wil zodat ik niet afhankelijk ben van mijn cursus.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.1K

Antwoorden (1)

Dat gaat in Nederland niet meevallen, althans niet via Internet, maar de maker van onderstaande site kan je ongetwijfeld verder helpen.

Eerlijk gezegd verbaasd het me dat je die adressen niet via de cursusleiding hebt gekregen, want schoenen maak je niet met huis- tuin- en keukengereedschappen.