hoe kan je nagellak die dik is geworden weer vloeibaarder maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
6.3K

Antwoorden (5)

Beetje onder de fhön houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nagellak die hard is geworden heeft zijn oplosmiddel kwijtgeraakt. Die oplosmiddel is aceton, oftewel nagellakverwijderaar. Het enige wat de föhn doet is dik geworden nagellak warm maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet doen hoor! want ook dik geworden nagellak is snel ontvlambaar. Het is een oplossing in aceton, een vluchtige stof, die snel ontvlambaar is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of een vlammetje regelmatig. Werkt ook goed.
Met nagellakverdunner, te koop bij de drogist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een klein beetje aceton/ nagelremover erdoor heen mengen. Even flink schudden en het is weer dunner.

Toegevoegd na 2 dagen:
Wist je trouwens dat je nagellak het best in de koelkast kunt bewaren? Dan wordt hij niet zo snel stroperig als in de warmte.

Toegevoegd na 2 dagen:
Het beste resultaat om te verdunnen is overigens wel met nagellakverdunner zoals Fiederieke aangeeft. Nagellakremover is een redmiddel als je niets anders hebt en je moet ze nu lakken. Het wordt dan wel wat dunner en dekt niet zo dik. Tja, de naam zegt het al hè?
13 jaar geleden
amc
13 jaar geleden
Natuurlijk bedoel ik dat! Was me nog niet opgevallen, maar een nagel weg lijkt mij niet zo lekker. ;)
simpel met aceton, heel goedkoop bij de drogist verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik er alcohol voor. Als je het met aceton doet, wordt je nagellak dof.