Hoe kan het dat ik op iemand anders account ingelogd ben?

Het is niet dat we op dezelfde Computer hebben gezeten. Ik ken deze persoon verder niet. Opeens ben ik ingelogd in een voor mij onbekende account.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Heeft waarschijnlijk te maken met het onthouden van de proxy van dat account tijdens een vorige sessie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is de vorige gebruiker vergeten uit te loggen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan heeft de vorige gebruiker op de PC niet op 'afmelden' of 'uitloggen' of 'log off' of 'log out' geklikt.

Toegevoegd op 29-05-2009 22:03:10
Zelfs als je de website dan afgesloten was en opnieuw gestart, kan de PC denken - via cookies - dat de vorige gebruiker op die website nog is ingelogd. In feite is dat dan ook zo. Andere websites vereisen dat je opnieuw inlogt als je de website afsluit en opnieuw opstart.

Toegevoegd op 29-05-2009 22:03:53
Vaak staat er ook een vinkje op websites: "Mijn wachtwoord onthouden." Da's dus dan de 'boosdoener'.