Vinden jullie het kunnen dat er ook niet-sirieuse antwoorden worden gegeven?

Ik vind namelijk van wel, ik doe het zelf ook, maar dat word niet altijd gewaardeerd, terwijl ik vind dat het wel moet kunnen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Niet serieus in de zin van af en toe een grap wanneer je denkt en aanvoelt dat het kan, ja.

Niet serieuze antwoorden in de vorm van gebrek aan respect, nee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 juist... helemaal mee eens...

Andere antwoorden (13)

Ik doe bijna niet anders....
14 jaar geleden
Ja, ik vindt het kunnen. Maar je bent nu aan het vloeken in de kerk, en er zijn heel wat GV bezoekers die daar aanstoot van nemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zolang de niet serieuze vragen bij dragen tot het vermeerderen van kennis dan kun je ze wat mij betreft best stellen...

Maar een analytisch gedefiniëerde interpretatie bij de uitleg helpt heel veel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat vraagt relativeringsvermogen en/of humor van de moderators.............tel uit je kansen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het moet soms kunnen; maar ik heb er geen zin in dat dit een forumpje is waar iedereen constant grappig probeert te doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze vraag is al eens gesteld. Dat geld voor de meeste van dit soort vragen. Het leuke is dat ze ook verschijnen onderaan je vraag.

Toegevoegd op 29-05-2009 21:00:17
(bij de opties "andere vragen" )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De ene waardeert het wel (+1) de ander niet (-1)
No problem toch.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige vragen lokken een niet-serieus antwoord uit.
Soms zijn er vragen dat je denkt, is het wel een serieuse vraag, dan wil ik ook nog wel eens een minder serieus antwoord geven.
Dat pakt niet altijd goed uit en dan komen de gewraakte neg. duimpjes, nou ja da's dan pech, maar niet kwaad bedoeld.
Ik vind wel dat het soms moet kunnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
natuurlijk horen die er ook tussen ,er mag toch ook wel eens gelachen worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, soms is het wel leuk om iets grappigs te zeggen, iets wat niet serieus is. maar je moet wel bedenken hoe het over kan komen op de ander...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor ik doe dat vaak genoeg, maar wel als het wat toevoegt, anders niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja moet kunnen, helaas waarderen de meeste GVers het niet