Waar kun je iemand opgeven, die het verdient om een kerstpakket te krijgen?

Toegevoegd na 16 minuten:
Ik wil geen kerstpakket, maar wil het geven aan iemand die het verdient/nodig heeft.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (6)

Bij make your cake.

http://www.makeyourcake.nl/index.php?lang=nl&page=27
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het natuurlijk gewoon zelf regelen. Maak een leuk mandje met kerstige producten en geef het zelf!
13 jaar geleden
Als je het aan iemand wilt geven, hoef je dat toch niet op te geven.? Je pakt een doos, doet er een hoop nuttige, of leuke/mooie dingen in en geeft het af ter bestemde plaatse.
Of is het de bedoeling, dat het niet op jouw kosten gaat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mag het wat kosten of wil je goede sier maken met de vrijgevigheid van een ander.
Stop gewoon Euro 1000 in een envelop en geef het. Beter als een droog krentenbrood en een fles waardeloze wijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je meerdere mensen hebt in een bepaalde buurt waar je iets voor wilt doen, kun je misschien gebruik maken van het Verrijk-je-wijk-budget. Dit kun je navragen bij het buurtwerk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt contact opnemen met de voedselbank. Die hebben lijsten met mensen die het goed kunnen gebruiken (jij krijgt hier uiteraard geen inzicht in). Op die manier zijn er ook zakken met sinterklaascadeautjes van gulle gevers gemaakt, toevallig gisteravond op RTVNH gezien.