wat gebeurd er met de leds en hun schadelijken stoffen die er in zitten?als zij worden weg gegooid en wat voor schadeijken stoffen hebben wij het over

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vraag kan beter gaan over spaarlampen waar KWIK in zit.

Antwoorden (1)

In LED-lampen zijn geen schadelijke stoffen verwerkt, waardoor ze in elke ruimte veilig gebruikt kunnen worden en eenvoudig kunnen worden weggegooid.

er zitten dus geen schadelijke stoffen in dus mogen ze gewoon weggegooid worden