U heb een personeelsfeestje .voor 50 personenMaar het is dit keer in een sauna gemengt en beslooten gaat U ja of nee

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (21)

beslist niet.
ik ga echt niet met al die homo's in de sauna :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
o, sorry... ik bedoel uiteraard homo sapiens sapiens...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
... en dan gaan ze allemaal naar al daar haar zitten staren :-0
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
... en ik heb nix tegen homo homo's, hoor. Het zijn mijn beste vrinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kweenie toch, hoe durf je ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, ik durf juist niet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha ha :-]
Nee...

Moet nog heel wat groeien met mijn bedrijf, voordat ik op 49 personeelsleden zit...

En zelfs dan doe ik het nog niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gesteld dat ik behoefte en zin had in een personeelsfeest (wat niet zo is) dan zou ik wel naar de sauna gaan hoor... ik vind sauneren heerlijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mag ik dan mee?
Nee, ik denk dat dit een van de slechtste lokaties is om een personeelsfeestje te houden. Je geeft je letterlijk en figuurlijk bloot en bent dus heel kwetsbaar, dat is iets wat je doet met mensen die heel dichtbij je staat, echte vrienden, famillie enz. Over het algemeen is dat niet zo met collega`s. Uitzonderingen daar gelaten maar het kan nooit zo zijn dat je bij alle 50 er totaal geen problemen mee zal hebben. En buiten dat zijn er ook altijd wel een aantal collega`s zijn die jij niet naakt zou willen zien. Denk dat de eerste dag na het sauna-bezoek ook een heel ongemakkelijke en beladen werkdag zal zijn......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou heel erg eraan liggen hoe ik in het algemeen met mijn collega's kan opschieten. Als het merendeels leuke mensen zijn, dan heb ik er absoluut geen moeite mee.
Bij mijn laatste baan waren er echter iets te veel wrijvingen, of gewoon niet met elkaar willen omgaan, dat ik denk ik zou passen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Graag even melden waarom duimpje omlaag!!!
Nee absoluut niet. Dit geeft mogelijk vervelende toestanden later op het werk. Dan nog veel liever naar de Zoo in Antwerpen en daarna pilskes pakken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou zeker gaan.
Ben al vaker in een sauna geweest, het is heel ontspannend.

Toegevoegd op 29-05-2009 17:47:37
Bovendien heb ik leuke collega's.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik mijn kleding aan mag houden wel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik ga niet want ik heb daar absoluut niets mee en als het me wel zou interesseren, zou ik niet naar een gemengde sauna gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee beslist niet. Ik ben 17, maar ik denk dat het gemiddelde in mijn bedrijf op de 50 jaar ligt. Alleen de gedachte al...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL +1
Ik zou ook zeker gaan. Een sauna op zijn tijd is heerlijk en nog gezond ook!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen als de meisjes van de administratie en die jonge stagiere ook meegaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eindelijk een eerlijke reactie ;-)
nou opzicht lijkt mij best leuk
want het is anders dan anders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik sla over en hou werk en sauna gescheiden. Dit soort dingen doe ik in mijn eigen tijd en vind ik niet direct iets voor een personeelsfeestje. Dan maar (weer) bowlen ^^
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik heb niets met de sauna. Wel met personeelsfeestjes trouwens!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik als arts zou werken in een ziekenhuis met 49 zusters, dan zou ik het overwegen ;-)

Maar als ik het toepas op mijn huidige werk: NOOIT!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas runnen wij ons bedrijf met z'n tweetjes.
Maar stel dat....
Ik heb een hekel aan personeelsfeestjes, maar een dagje sauna vind ik heerlijk dus ik zou mij over mijn aversie heenzetten en lekker in de sauna gaan liggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, tenzij ik iemand mee mag nemen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
NEE! Ik zou echt niet gaan! Sowieso al omdat er nog steeds collegas zijn die ik absoluut NIET naakt zou willen zien!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
over my death body

puur omdat ik dan altijd weet hoe degeen eruit zag, en dat wil ik helemaal niet weten. als mijn baas vraagt om muziek dan weet ik weer hoe klein zijn ..... nee moet er niet aan denken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
been there, done that...ja....

misschien snap ik de vraag niet helemaal.....wat is het probleem? Bang om een erectie te krijgen als je een naakte vrouw ziet? Daar was ik al overheen toen ik 10 was...nou ja...laten we zeggen 15 ;-)