toonhoogte kar file veranderen en saven?? welk programma??

In welk programma kan ik toonhoogte kar file veranderen en saven??
Ik gebruik nu VanBasco maar ik wil mijn kar files editen en weg saven zodat ik ze meteen in de goede toonsoort kan afspelen ik elke player of mijn keyboard.
Ben benieuwd naar de reacties,
Bedankt Johan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

.kar files zijn midifiles met ingebakken songteksten. Je kunt ze dus met elke midi-sequencer bewerken. Je moet er wel op letten dat je de drum-tracks niet mee transponeert anders kloppen de instrumenten niet meer.