hoe gevaarlijk kan chatten zijn?

ik had vandaag via een amerikaanse chat gechat en werd bevriend met een meisje we gaven elkaar onze msn toen zei ik zal ik mezelf laten zien wat zij goed vond dus ik had een afbeelding aan haar laten zien via msn dus niet via profiel afbeelding....toen ik het aan haar liet zien vroeg ze of ik meisjes leuk vond en ging gelijk weg... maar ik heb share foto gelijk gestopt toen ze mij paar seconden zag...ben ik nu bedrogen of kan er niks gebeurenn??
want zij weet niet waar ik in nederlands woon ze weet wel dat ik in NL woon...

Toegevoegd na 1 minuut:
ik had wel een normale foto aan haar laten zien...maar ik droeg een zomerse topje dus je zag wel mijn armen... en me hals

Toegevoegd na 5 minuten:
nederlands=Nederland

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar ben je precies bang voor?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat hij of zij via internet een bewerkte foto kan laten zien

Het beste antwoord

Ik denk dat dit meisje gewoon op meisjes valt, daarom vroeg ze of jij meisjes ook leuk vindt.

Tot nu toe niets gevaarlijks lijkt mij. Maar pas wel op met wie je chat en wat je allemaal aan informatie bloot geeft.

Laat je foto ook niet zomaar zien aan anderen die je niet goed kent.

Gewoon gezellig chatten kan op zich geen kwaad mits je je koppie er maar bij houdt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je had vandaag gechat en werd gelijk maar vriend? Toch wel erg voorbarig zou ik zeggen. Maar er nog niets ergs gebeurd. Hoogstens krijg je nog wat vervelende berichtjes van haar(?), maar als je daar niet op antwoordt, zal het snel afgelopen zijn met de "vriendschap".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ik heb haar ook gelijk geblokkeerd en verwijderd van msn...was wel naïef bezig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou goeie les toch? Nu is er nog niks ergs gebeurd (en dat gaat er denk ik ook niet gebeuren) en je bent meteen gewaarschuwd voor de toekomst.