Valt er al ergens sneeuw in NL of België? en belangrijk; blijft het liggen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Nee, de temperatuur is nog te hoog voor sneeuw. Er valt wel neerslag in het westen van Nederland en België, maar dan in de vorm van regen.

Ik stuur je even een link, zodat je de volgende dagen zelf kunt zien waar het sneeuwt. Het is een link van 'buienradar' en als de buien oranje zijn, dan betekent dat dat daar sneeuw valt ... zijn ze geel, betekent dat natte sneeuw. Wit-blauw zoals ze nu zijn is regen.

http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in nederland en belgie nog niet maar het komt al dichterbij. in duitsland bij kassel is er al volop sneeuw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de Hoge Venen (Hoge Ardennen ) , blijft de sneeuw momenteel al enkele dagen liggen. En voor volgend weekend zietr het er goed uit . Maar het gaat slechts om 1 cm ....dus te weinig om te langlaufen

Toegevoegd na 3 minuten:
zie webcam

Toegevoegd na 13 minuten:
Volgens de info op de site van Wirtzfeld , zou de sneeuw overdag nog wegsmelten, maar tegen het weekend zou het kouder worden en er wordt nieuwe sneeuw verwacht : dus sneeuwpret.

Toegevoegd na 13 minuten:
Volgens de info op de site van Wirtzfeld , zou de sneeuw overdag nog wegsmelten, maar tegen het weekend zou het kouder worden en er wordt nieuwe sneeuw verwacht : dus sneeuwpret.