hoeveel verschillende landen zijn er?

er zijn veel landen maar hoeveel zijn het er nou?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Deze vraag zal wel verwijderd worden, want het is al een paar keer eerder gesteld zie ik bij Google.
Toch geef ik je snel nog even een link waar je je antwoord kunt vinden: http://www.dulu.info/wereld/2010/08/Hoeveel-landen-zijn-er-in-de-wereld.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn 192 landen erkend door de Verenigde naties.
Daarbij komen er enkele die niet erkend zijn om politieke redenen ,maar die je kan meetellen : zoals Tai Wan , Kosovo en Vaticaanstad.
Maar er ook een aantal landen die niet algemeen erkend worden of soms door maar 1 land
Trans -Dnestrië , Tibet , Tjetsjenië , Noord-Cyprus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij bruna is het vlaggenboekje te koop daarin staan alle landen .. religie percentage bevolkings dichtheid en meer