Het kleine geld tel ik al helemaal niet, dus doe ik niet veel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het narekenen en aangeven. Tenzij ik al thuis ben ofzo en er veel later achter kom. Dan heb ik zo iets van pech. Maar als ik nog in de winkel sta zou ik het kenbaar maken en om de 10 euro vragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schreeuwen en krijsen, mits ik het doorheb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Da's toch logisch? Ik koop iets van 10 euro, ik geef 20 en krijg dus 10 terug.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oops, verkeerd gelezen.
waarschijnlijk zal ik het al mijn verstrooidheid niet gemerkt hebben. Indien wel , even vragen of ze geen vergissing gemaakt heeft .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meteen voluit: ik voel me belazerd, ik voel me bedonderd.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gaf het teveel betaalde ook terug, dus zal ik het tekort ook terug vragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vragen naar mijn 10 euro (het is btw retour en niet retoer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij de kassa zou ik het natuurlijk zeggen; thuis is het een geval van 'jammer maar helaas'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou er melding van maken. Gelukkig heb ik hier nooit last van omdat ik altijd pin.