Waar jij je prettig bijvoelt denk ik.Een spijkerbroek kan ook goed met gaten op de juiste plekken geknipt, sexy topje er bij aan mooi colbertje klaar, of een masker erbij op doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets wat een beetje sexy is en toch chique en stijlvol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is toch echt zo sexy mogelijk hoor, maar toch met klasse!

Toegevoegd na 2 minuten:
zoiets als op de foto dus niet! ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je dan in Adamskostuum of Eva's kostuum dient te verschijnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dan gelijk aan bijvoorbeeld een strakke jurk met een diep decolleté en een push up bh eronder. Of een hoge split. Dus wel iets wat klasse heeft, maar met een ordi detail. Of een blouse van kant of voile met een zelfde kleur bh eronder. Zwart is mooi. Een strakke leren broek. Bij de hennes hebben ze nep leren leggings. Mooie top erop en klaar.

Toegevoegd na 2 minuten:
Denk aan wat een dure callgirl zou dragen versus een goedkoop hoertje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets waar jij je Pornochique in voelt?

Stel dat dit een pyjama is dan moet dat volgens mij ook kunnen.
De ene pyjama is de andere niet hé - Hahahaha