Weet iemand wat hiermee bedoelt wordt( zie uitleg)

Standard Airmail Serivice (without tracking info): US$1.5 for entire order, flat rate across countries (except Italy)
weet iemand wat ze bedoelen met flate rate across countries. Ik wil namelijk weten hoeveel de verzondkosten zijn voor Nederland

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
5.3K

Antwoorden (1)

De "flat rate" slaat op de standaard kosten, in dit geval de standaard verzendkosten naar Nederland. Deze standaard stelt vast wat de verzendkosten zijn van een bepaald pakket, dit heeft te maken met omvang en gewicht!
Om te weten hoeveel je kwijt bent voor je pakket kan je het best contact opnemen met de verzender/verkoper die deze informatie zo kan leveren! Ook is het vaak slim om even rond te kijken bij verschillende bedrijfen aangezien sommige bedrijven boven een bepaald bedrag gratis versturen, heeft mij een keer €70,00 bespaard.