spiegeltje in Telegraaf vorige week

Ik zag in de Televaag van vorige week een stukje over een spiegeltje voor ouders met maxicosi's in auto's. Het was te koop bij [url=http://www.kinder-produkten.nl]www.kinderprodukten.nl[/url].
nu is dat ding volgens de website uitverkocht, maar ik ik vind het wel een leuk spiegeltje voor mijn zoontje. iemand andere suggesties waar ik deze spiegel kan krijgen? (hij is wat kleiner dan sommige anderen en makkelijker te verplaatsen als het moet. Vandaar..
bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Misschien bedoel je zoiets als dit: http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=2965&groep_id=34&merk=1379&m=1379
Met de Observatie Babyspiegel kun je je kindje tijdens het rijden in de gaten houden zonder dat je gevaarlijke bewegingen hoeft te maken om het kind te zien als het bijv. een vreemd geluidje maakt, of te stil is.
Amadea
13 jaar geleden
Ik heb er ooit één (maar wel jaren geleden) gewoon gekocht bij de Halforts, die kon je op je spiegel klemmen en verstellen en dan kon je naar achteren kijken. Kostte bijna niks