Ik heb uggs ze zijn al een jaar oud. Maar ik heb nu een probleem ben op vakantie geweest en nu stinken ze enorm! heeft iemand tips?? Groetjes charyse!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uggs, maakt niet uit hoe oud moet je wegdoen, zoow lelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jammerrr: ieder zijn/haar smaak!

Antwoorden (3)

geurvreters erin...
en na t dragen zakjes lavendel erin leggen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat ze even goed op adem komen, door ze een tijdje niet te dragen. De inlegzool kun je zelfs in de wasmachine doen.

De laarzen zelf kun je een weekje in de diepvries leggen nog. Door de kou bestrijd je de bacterien die de stank veroorzaken.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nooit van gehoord, om schoenen/laarzen in de vriezer te zetten.... (geen min of plus).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zo leer ik weer eens wat bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaat je vriezer dan niet stinken? ;p
Het volgende antwoord vond ik op Yunomi:
de absolute oplossing heb ik gevonden. In 2010 is op de markt gebracht odaban voet en schoenpoeder. je strooit 7 a 10 dagen achterelkaar een heel klein beetje poeder in de schoen en je schoenen gaan weer fris ruiken. Zelfs de meest stinkende schoenen gaan weer fris ruiken. Ze geven een niet goed geld terug garantie. www.odaban.nl