Wat is het verschil tussen FIFA 2011 en Pes 2011?? Welke is beter?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Pes is realistischer qua gameplay dus hoe het speelt. Fifa is mooier qua beeld. Fifa is makkelijker voor een beginnende speler ofwel iets toegankelijker dan pes. Overigens is het verschil tussen de twee de laatste jaren steeds minder geworden.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik zal zelf altijd voor fifa gaan. Het mag dan iets minder bij de realiteit komen dan pes, maar het spel an sich is leuk om te doen. Ik denk ook dat meer mensen in je omgeving fifa hebben dan pes... altijd leuk om elkaar online te verslaan. Antwoord gebaseerd op ervaring op playstation 3