Hoe pak ik dit het beste aan?

Er is een meisje op school, we hebben 2 woorden met elkaar gesproken maar op msn wel wat meer. Zij heeft nog een vriend maar geeft aan dat ze geen gevoelens meer voor hem heeft. Ook laat ze weten dat ze sinds het begin van het schooljaar, geïnteresseerd in mij is. Zij zoekt regelmatig oogcontact met mij in pauzes ! We gaan zaterdag met een vriend van mij en een vriendin van haar naar een discotheek toe in de stad. Ik ben helemaal gek van dit meisje... Hoe pak ik dit het beste aan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik zou haar tijdens de ontmoeting in de disco vragen naar de laatste ontwikkelingen met haar huidige vriend. Om op dat moment al iets te beginnen met haar -terwijl ze nog in een relatie zit- verdient geen respect.
Hou een eventuele romance met haar dus nog even af als het lukt .... als zij zoveel voor jou voelt als jij voor haar, dan is ze ook bereid eerst haar vorige relatie af te breken voordat ze iets met jou begint.
Op die manier kom je ook niet té happig over ... want daar knappen sommigen ook op af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zolang ze nog een vriend heeft niet. Je bent geen paar schoenen, die ze eerst uitprobeert en daarna de mooiste houdt. Als ze jou wil zorgt ze ervoor dat het uit is en vol voor je kan gaan en anders maar niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jezelf blijven!
Niet teveel over jezelf praten, laat blijken dat je geinteresseerd in haar bent.
Geef haar een complimentje, maar alleen als je het echt meent.