mijn buren zeggen dat ze last hebben van het blauwe licht in de boom deze moeten we uit doen is dit terecht

het is blauw led voorde kerst

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K
Kimath
13 jaar geleden
nu al kerstlampjes aan? het is nog niet eens december.

Antwoorden (3)

Daar kun je inderaad last van hebben. Het kan toevallig precies bij hun naar binnen schijnen. Je zult dan toch rekening moeten houden met de buren, want overlast is natuurlijk niet de bedoeling.

Persoonlijk vind ik verlichte bomen ook erg leuk, maar een ander mag er geen last van hebben. Probeer een alternatief te zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat is terecht. Het is ten eerste, nog lang geen tijd voor lampjes in de boom. Daarnaast is blauwe led verlichting een vreselijk, niet gezellig fel licht, die behoorlijk irritant is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja uitdoen om ellende met de buren te voorkomen lijkt het beste.
Die blauwe lampjes zijn heel erg fel en zie je al vanuit de verte.
De oplossing gewone gele lampjes erin na overleg met de buren.