Ik wil dit jaar Sinterklaas zonder ouders en schoonouders vieren alleen met de kits en me vrouw hoe pak je dit aan ??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is je vrouw een mevrouw? Of is het misschien mijn vrouw....

Het beste antwoord

Eigenlijk ben je al vrij laat! Nog geen drie weken meer voor het zover is.
Ik neem aan dat je vrouw en kinderen het er mee eens zijn? Dan trek je de stoute schoenen aan en belt je ouders en schoonouders op en legt uit dat je het dit jaar anders wilt doen, namelijk alleen met je eigen gezin.
Eventueel belt je vrouw haar ouders en jij de jouwe. Geef geen reden op, gewoon, je wilt het dit jaar zo doen en zo ga je het ook doen. Geen enkele reden om je schuldig te voelen.

Op zich is het wel goed dat je zowel je ouders als je schoonouders er niet bij hebt, dan krijg je geen scheve gezichten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon zeggen,je maakt dan wel kans dat sommige je nooit meer aankijken. (heb er ervaring mee)

Andere antwoorden (2)

Een smoes bedenken is lastig, daar komen ze wel achter ben ik bang. Dus eerlijk zeggen lijkt me de enigste weg. Ga er naar toe en leg duidelijk uit, dat jullie dit jaar graag alleen met de kinderen willen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben het met het vorige antwoord eens: leg rustig uit waarom je dit jaar graag met je eigen gezin Sinterklaas wilt vieren en smoesjes zijn m.i. niet nodig; je hebt er toch het recht op met je eigen gezinnetje dit te vieren. Ook ouders en schoonouders zullen dit in het verleden toch hebben gedaan?