ben op zoek naar een "sociaal democratisch kado voor luttel bedrag" voor sint viering PvdA fractie, iemand een leuk idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1K

Antwoorden (10)

Geef iemand zijn vrijheid...

Toegevoegd na 21 minuten:
Edit: Is het niet juist een leuk sociaal democratisch idee om iedereen een klein kadotje te geven ipv 1 persoon een wat groter kado? Helemaal als er vooraf over gestemd wordt...

Aan de andere kant, met Job Cohen in het achterhoofd, is het natuurlijk leuk om een zure pruim te geven... ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een sociaal verantwoorde eenmalige salarisverhoging voor alle fractieleden: allemaal voor € 10,-- te besteden aan zoethout en zoute drop. Zeker geen marsepein en suikergoed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hou een collecte voor een goed doel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een haan misschien.....?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En of ik een goed idee heb! Sinds kort is het boek " Argumenteren tegen de monarchie " uit, van Bob Elbracht. Vanwege de actuele situatie is Bob thans met een aanvulling/bijlage bezig, doch vanaf volgende week kun je het boekje (ca 14 a 15 euro) bestellen.
De PVDA is op de valreep toch in de plannen van GW , Femke, SP, Pvvd en D66 gesprongen, want men wil het huidige verouderde , uitgesproken ondemocratische systeem grondig in de revisie gooien. Bob Elbracht heeft een zeer democratische, zuivere, integere, humorvolle en beschaafde stijl. Ik durf dit boekje zonder een spoor van twijfel aan te bevelen! Hiermee raak je niet alleen de kern van democratie (vanuit gelijkheidsbeginsel) maar speelt ook nog eens in op de dagdagelijkse realiteit/actualiteit! Aanstaande woensdag vindt het debat plaats over " Hoe verder met het koningshuis" .
Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Warm Hart. Er zijn rode, hartvormige handenwarmers in de handel, waar een klikmetaaltje in zit. Als je dat omklikt, gebeurt er iets wonderlijks waardoor het hartje heerlijk warm wordt. Een beetje een supergadget, maar wel handig voor lange wandeltochten door verkillend Nederland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een lege enveloppe. Heel symbolische voor de sociaal democratie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een mattenklopper omdat ze zich moeten schamen dat ze het er zo slecht afbrengen.
Een pak stofdoeken om de partij af te stoffen.
Een stofzuigertje (voor in de auto) om de hele partij eens te stofzuigen.

Het sociaal-democratische aspect ontbreekt hier misschien aan maar je zou ze erop kunnen wijzen dat ze met deze spullen zeer nuttig werk in de zorg kunnen gaan doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een rood kaarsje? Om de koude Rutte-winter door te komen en de vlam brandend te houden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Theepot met thee glazen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk! ;-) +