Lost. Wie heeft ook alle afleveringen gezien en kan me uitleg geven?? Ik snap het niet! Is iedereen overleden??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, ik raakte na het eerste seizoen de draad al kwijt.
Had een paar afleveringen niet gezien en snapte er ineens helemaal niets meer van.
amigo
13 jaar geleden
haha, ik was ooit grote fan maar bij de laatste serie moest ik er opeens niks meer van hebben, wat een intuitie!!!!!
grappig om te horen hoe het is afgelopen en wat een afgang!!

Het beste antwoord

SPOILER!!!

Ja, iedereen is tijdens het ongeluk overleden. Het eiland was een soort overbrugging naar de hemel. Ze waren een soort van ' verloren/lost' in de overgang,

Vreemd einde, dat geef ik toe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja klopt helemaal. Volgens mij waren ze in principe allemaal al overleden bij de crash. Maar ik vond de laatste aflevering wel één grote anti-climax.