is regen goed voor je huid?

ik fiets elke morgen een uur naar school en dan regent het bijna altijd. daarom mij vraag!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.4K

Antwoorden (4)

het is niet slecht voor je huid... je zou ook regenkleding kunnen dragen daarmee bescherm je je eigen...
van regen is nog nooit iemand ziek geworden aan de huid...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elke dag nat worden door de regen is niet slecht voor je huid. Je huid IS ervoor om je lichaam tegen nattigheid te beschermen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mits je niet in de buurt van hoogovens of een ander industrie-park woond, die willen nog wel eens zuure regen opleveren :)...niks aan de hand
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In principe spoelt de regen ook stoffen van je huid, dus als je al op de leeftijd bent dat je elke dag dagcreme op je gezicht smeert, zou die er toch wat af kunnen regenen en dan kan je huid wat droog aanvoelen.

Ik denk dat het positieve effekt van een stuk fietsen en buiten zijn elke dag VEEEEL groter op je is dan welke schade door de regen dan ook, dus het lijkt toch het beste om te doen. Je bouwt zo ook meer weerstand op en bent hopelijk veel fitter en minder ziek dan mensen die dat niet doen