Hoeveel tijdschriften zijn er eigenlijk in Nederland?

Laatst weer een paar nieuwe in een schap zien liggen.

Nederlandstalige tijdschriften!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Het zijn er heel veel. Wil je ze tellen? In de link staat een lijstje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
n Nederland heeft Sanoma het grootse marktaandeel in de tijdschriftensector.
Ze hebben ruim 80 publiekstijdschriften. En dan heb je nog verschillende andere organisaties die ook tijdschriften uitgeven.

Ik denk dat je al met al wel tegen de 200 verschillende titels uitkomt.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Sanoma_uitgevers
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb in het kader van publicatie van mijn twee boeken een lijst gehad met alle redacties van tijdschriften en kranten. Hier stonden er maar liefst 367 op vermeld...

Met een beetje logische redernering zou ik zeggen dat er zo'n 200 tijdschriften in Nederland zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
256 Tijdschriften

Even snel in words gezet en aantal regels gekeken =P

Toegevoegd op 26-05-2009 15:48:28
Sorry 255..

Deze zijn trouwens alleen van Nederland zelf volgens mij...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zij er veel. Bij de link kan je in het menu tellen hoeveel verschillende tijdschriften zij aan bieden, dat zijn ze mischien nog niet eens allemaal! Ik tel er daar 1859. Dan zijn er nog 43 voordeelpakketen en nog 691 internationale tijdschriften.