omdat ze alleen maar bamboe eten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zijn slechte vermenigvuldigers, geen jagers, beetje zakkig en sloom, kortom geen survivors pur sang. Dus heel kwetsbaar speelgoed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat de pandasoort zich slecht aanpast aan veranderende omstandigheden; ze eten bijna alleen maar bamboe; ze planten zich langzaam voort; ze zijn traag en lui, etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat de projectleider van het fokproject dyslectisch is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er wordt op ze gejaagt, en hun leefgebied wordt steeds kleiner gemaakt door de houtkap van bamboe, hun enige voedsel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pandaberen eten bamboe. De chinezen kappen jaarlijks veel bamboe, waardoor er minder overblijft voor pandaberen.