ik moet een surprise maken voor de vriend van mijn zus mar ik kan niks bedenken. hij houdt vnan voetbal! weten julllie misschien wat ik kan maken.

sinterklaas surprise maken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1K

Antwoorden (7)

Je kan met een ballon en papier masse (weet niet of ik het goed geschreven heb) een voetbal maken. dan kan je het cadeautje in die ballon doen voordat je hem opblaast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van een schoenendoos bijvoorbeeld een klein voetbalveld maken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is een voetbalspel wel een idee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan een cup met grote oren maken van papier mache en aluminiumfolie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan
* met namaakgras zijn eigen draagbare middenstip maken;
* van een groot stuk groene vloerbedekking een oprolbaar voetbalveld maken.
* van een oud telefoonboek een boek "voetbal voor dummies" maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga ook een surprise maken voor iemand die ook van voetbal houdt! :)
Ik dacht eraan om een tekening te maken, met iemand die aan het voetballen is. Die plak ik dan op een houten of kartonnen plank, daarna bak ik een taart (dat is dan bedoeld als het echte cadeau) en toe zet ik in een soort bak en daar schuif ik dan ook die tekening in.
Misschien veel werk, maar misschien kan je aan de hand van mijn idee ook wat verzinnen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"maak een soort van doos en doe een groen kleed of iets anders groen erop dan witte strepen erop en de goals van rietjes