Wat is een bruidsbeurs?

Misschien een beetje dom, maar ik heb geen idee wat dat is.

Gr.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Op zo'n beurs worden door allerlei bedrijven dingen getoond die belangrijk zijn rond de trouwdag. Dus juweliers voor de ringen, drukkers voor de kaarten, er is een modeshow voor jurken en pakken, schoenen, bloemen, auto's, en de rest.
Het is om je op ideeën te brengen en je in contact te brengen met ondernemers. Het is een leuk uitje als je wilt gaan trouwen, veel te zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

een beurs waar je allerlei dingen kunt zien en kopen wat te maken heeft met een bruiloft

Toegevoegd na 36 seconden:
Je kunt er ook ideeen opdoen voor je eigen bruiloft
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een beurs waar ze "trouwjurken en pakken" via een modeshow laten zien, waar je trouwkaarten (voorbeelden) kunt bekijken en allemaal leuke informatie te verkrijgen is.

Is het een beetje duidelijk ?

Greotjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een beurs voor mensen die gaan trouwen met stands dus in een beursgebouw oid .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lekker genieten van modellen die met de mooiste jurken showen. ook vaak bruidsjonkertjes en bruidsmeisjes. daarna kun je overal kijken naar alles wat met trouwen te maken heeft.o.a bruidsboeketten,kleine cadeautjes die je geeft als je getrouwd bent,bruidssuikers,bruidstaarten enz... je kunt dan informatie mee nemen en eventueel ook al afspraken maken met de bedrijven/winkels die hun spullen promoten op de bruidsbeurs.
ga je zelf trouwen ga dan zeker eens kijken. lekker genieten.....