Wat was het lievelings eten van einstein???

ik moet achter grappige onnozele weetjes zien te komen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
8.1K

Het beste antwoord

... Een steen!

[flauw]

Nee, maar interessante vraag. Ik zal het eens opzoeken. (wat de anderen vast ook al gedaan hebben ; ))

Hieronder staat een site over Einstein en wat hij vindt van 'vegetarisme'. Dit gaat niet over lievelingseten, maar wel over zijn eetgewoonten.
Druk of ctrl + F en typ in: Einstein ; ) Dan vind je zijn opvatting erover (dit is geen marketing voor deze site hoor!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Tot zijn favoriete eten behoorde spagetti en fettuchini

Toegevoegd op 26-05-2009 10:56:23
dan bij deze alsnog: "de wortel"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een appel.
Althans, ik denk dat dit etenswaar het meest invloed gehad heeft op zijn leven.

Toegevoegd op 26-05-2009 10:50:13
Stom, dat was Newton natuurlijk... -1 voor mezelf..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt pikkebaas! ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, ik geef je dan een +1, omdat 1x -1 niet -2 is!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat kan niet.. Jij deed het toch? daarom bedankte ik je..;-)
Hij verslond boeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij bijt zich vast in formules...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij was vegetariër in zijn laatste levensjaar, dus ik denk groenten en fruit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat is waar ook.
Volgens deze site hield ie van ansjovispizza met nachos en salsa.. Ik denk dat de meeste antwoorden hier behoorlijk uit de duim gezogen zijn, maar dit vond ik toch wel de meest plausibele :)