Door de goeie getallen en de goeie kleur in te vullen.
jc54
13 jaar geleden
door alle loten te kopen die te koop zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door een goede helderziende in te schakelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1. Door niet mee te doen, want de lotto draagt een groot percentage af aan goede sportdoelen en dat komt dus niet meer terug in het prijzengeld.
2. Als je dan toch meedoet, doe dan mee met een (buitenlandse) lotto die geen (of lagere) kansspel belasting heft. In Nederland 29%.
3. Als je dan toch meedoet met de Nederlandse lotto, dan zijn alle kansen gelijk. Immers de lottoballen hebben geen geheugen. Dus balletje 6 kan best 10 keer achter elkaar vallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen. Je winkans in 1 op 49 miljoen. Zet dat geld maar liever op een spaarrekening. Dan weet je zeker dat je er nog wat van terugziet.

1. Staatsloterij (1 op 10 miljoen)
2. BankGiroLoterij (1 op 26 miljoen)
3. Lotto (1 op 49 miljoen)
4. Nationale Postcode Loterij (1 op 100 miljoen)
5. SponsorBingoLoterij (1 op 345 miljoen)

Bron: Consumentenbond, december 2002.

Toegevoegd na 7 minuten:
Het verbaast mij altijd hoeveel mensen hier aan meedoen. Als je bij een internetwinkel iets bestelt en men zegt tegen je: "de kans dat je het product krijgt is 1 op 100". Zelfs dan zou je al niet gaan betalen. Het risico is te groot. En naar al die loterijen gaan bakken geld heen zonder de zekerheid er ook maar iets voor terug te krijgen. Een mens zit soms raar in elkaar en de psyche ook...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt niet meer of minder kans maken, je hebt net zo veel kans als de anderen die meedoen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door elke week mee te spelen met je eigen vaste nummers..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door elke week niet mee te spelen,win je iedere week een bepaald bedrag.

Wijs alle gokpartijen van de hand !

Rekent dit eens uit op 10,20,30...jaar.En je zal bemerken dat je uzelf een mooi cadeau hebt gedaan.