Waarom laadt mijn iPhone4 niet op in de auto? Heb meerdere kabels geprobeerd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Je geeft weinig info, maar niet opladen kan verschillende oorzaken hebben.

Op de aansluiting staat geen 12 volt, meestal gebruik je de sigarettenaansteker hiervoor. (probeer met jouw kabel en plug in een auto van iemand anders op te laden. Werkt dat wel, dan is de sigarettenaansteker kapot)

De sigarettenaansteker doet het alleen met het contact aan (zet het contact aan en kijk of dat helpt)

De kabel of de plug is kapot (vraag iemand met ipod/iphone om jouw telefoon op te laden, als het werkt is het de kabel, plug of aanstekeraansluiting)

De ingang van de Iphone is kapot (dan laadt ie ook in huis niet op)
paulus811