mijn laptop wordt constant van mijn eigen WiFi af gegooid. IP instellingen... Wat kan ik hieraan doen? Heeft 1,5 prima gewerkt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1K

Antwoorden (2)

Als het 1,5 jaar (?) goed heeft gewerkt en nu niet meer is er wat veranderd. Het kan zijn dat je routertje aan het kapot gaan is, maar ik zou het zoeken in het feit dat misschien je buren een Wifi signaal in de lucht hebben gegooid op hetzelfde kanaal. Zoek de gebruiksaanwijzing van je router en stel een ander kanaal in. Je laptop verandert automatisch mee. Ben benieuwd of dat werkt...
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+. Dat was idd ook mijn idee. Dat een van de buren precies dezelfde router hebben gekocht, en dat ze nu elkaar 'wegduwen' op hetzelfde kanaal.
Wij hebben hetzelfde probleem, bij ons ligt het aan het feit dat er opeens heel veel signalen in de lucht hangen en dat zorgt voor ruis. Wat wij hebben gedaan is een versterker gekocht voor het internetsignaal. Nu doet hij het gewoon weer.

Ik ben niet helemaal thuis in de termen en producten die met internet te maken hebben, maar ik hoop dat je er wat aan hebt!