Als je zou moeten bezuinigen, wat ging er dan het eerst eruit, en wat het laatst?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Het beste antwoord

Het eerst:De inkopen bij de te dure supermarkten.
Als laatst :eten en drinken maar net daarvoor de computer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (17)

We hebben 2 auto's dus 1 gaat er dan zeker uit. Voor de rest zou ik even door mijn verzekeringen lopen welke er goedkoper kunnen of overbodig zijn. Daarna gaat de creditcard eruit en zou ik het zakgeld van de kinderen halveren. Mijn internetabonnement gaat een tandje lager en mijn abonnement op digitale tv kan er dan ook wel uit.

Dat scheelt denk ik al voldoende. Als allerlaatste redmiddel zouden de huisdieren eruit moeten. Maar echt als aller-aller-allerlaatste redmiddel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het eerste gaat de Auto en de TV eruit! Het laatst mijn vriendin!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als eerst een paar lampen en mijn psp om stroom te besparen. als het dan nog niet goed is mijn gewone computer (heb mijn laptop nog). Als laatst mijn poes, die doe ik liever nooit weg, ik ga liever rondzwerfen met haar dan dat ik haar weg doe.
Klinkt raar of niet...?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klinkt helemaal niet raar en afhankelijk van hoe je woont kunnen poezen nog aardig selfsupporting zijn.
Als eerste zou ik mijn (privé) GSM abonnement eruit gooien. En als laatste zou ik (...) Uhmmm..... Weet ik niet echt, want veel van wat ik dagelijks gebruik is zakelijk. Zo ook mijn internet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk niet dat ik heel veel zuiniger kan leven dan nu. Ik zou toch korten op eten en drinken....zowiezo stoppen met roken, meer water drinken.....
Daarmee wil ik niet zeggen dat ik nu moet bezuinigen, ik verspil gewoon niet graag geld (ik heb een fijn saldo en geen schulden)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Kirstenwind;

De duurste van onze twee auto's, dat zet tenminste zoden aan de dijk. Als laatste zou ik op eten en drinken willen beknibbelen.

Toegevoegd op 26-05-2009 10:40:32
Ha, een duimpje omlaag! Ik dacht al, waar blijft'ie toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het eerst: de tijdschriften, het laatst: mijn katten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als eerste: ik denk mijn TV-abonnement. Ik zit toch meestal achter de PC. En d'r is veel teveel reclame bij de films en series op TV.
Als laatste: 't internet-abonnement.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als eerste: De tweede tv.
Als laatst: Huisdieren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als eerste mijn vrouw en kind, want die kosten het meest ;-)

Serieus: ik zou bezuinigen op eten. Op dit moment hoef ik bij de dagelijkse boodschappen niet op de centjes te letten, en ik weet dat we behoorlijk duur eten... dat kan best wat minder.
Verder bezuinigen op impuls-aankopen. Als ik zie dat ik wil kopen, eerst opschrijven, en thuis op het prikbord hangen. Heb ik een week niet naar het briefje gekeken, dan heb ik het niet echt nodig, en daar kan ik dan ook op besparen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het eerst: internetabonnement,
Laatst: eten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn auto heb ik er al jaren geleden uitgegooid (je kan met een fiets nog een aardig eind uit de buurt gaan werken), het volgende zou de TV zijn. Mijn katten mogen tot het laatst blijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik moest bezuinigen dan doe ik eerst mijn vriendin de deur uit, want die kost handenvol met geld...

Het laatst mijn pc en internet natuurlijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
huh?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen he'?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou leuk hoor...
Mezelf denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uit eten zou vervangen worden door zelf koken. Mijn eigen kookkunst bevalt mij uitstekend, dus dat is geen groot offer.
Eigenlijk heb ik geen dure luxe waarop ik kan bezuinigen.
O ja, cadeautjes voor anderen minder en voor mezelf wat meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het huis in spanje de andere auto. de camper.
mijn computer en visspullen als laatst
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als eerste mijn auto, als laatste mij PC. Daartussen zit nog vanalles zoals abonnement sportschool, tijdschriftenabonnementen en ik zou alle spullen die ik zou kunnen missen verkopen via Marktplaats